رفتن به محتوای اصلی
لوگو جدید سریر

لوگو جدید سریر

رونمایی لوگو جدید سریر

فرآورده های چوبی سریر از سال ۱۳۷۶ در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز بوده است و با لوگوی قرمز رنگ شناخته میشد که در سال ۱۳۹۶ این فروشگاه تصمیم گرفت تا علاوه بر راه اندازی وب سایت از لوگو جدید شرکت نیز رونمایی کند. نشانه ی لوگوی جدید فرآورده های چوبی سریر دارکوب است که علاوه بر این که درخت و چوب را در ذهن تداعی می کند، نشان گر سرعت در ارائه خدمات نیز می باشد.

هدف فروشگاه سریر از راه اندازی وب سایت، معرفی محصولات صنعت فیبر آریا و هایگلاس های ایرانی و خارجی، اطلاع رسانی آخرین اخبار فروشگاه و صنعت ام دی اف و هایگلاس، ارائه کاتالوگ ام دی اف و کاتالوگ هایگلاس، ایجاد پل ارتباطی و نگارش مقاله درباره این صنف.

لازم به ذکر است که فروشگاه سریر به مناسبت افتتاح وب سایت و لوگو جدید، جمعی از مشتریان خود را به تماشای استند آپ کمدی گ_زیده با اجرای امیر کربلایی زاده و به تهیه کنندگی رامبد جوان دعوت کرد، این نمایش در تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ در خیابان نوفل لوشاتو برگزار گردید.

جهت مشاهده گزارش تصویری این مراسم کلیک کنید

فرآورده های چوبی سریر نماینده رسمی صنعت فیبر آریا می باشد و تمامی رنگ های این شرکت را عرضه می کند. محصولات فیبر آریا از کد ۵۴۰ تا کد ۱۲۲۲ عرضه می شود و در جمع ۸۷ محصول است که می توانید در صفحه صنعت فیبر آریا مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − چهار =

برگشت به بالا